Volgers

woensdag 30 april 2014

Janneke Brinkman 3D mini

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien op het blog van Studio Light.
Dit keer heb ik een vrij strakke kaart gemaakt met de plaatjes uit
het nieuwste 3d mini boekje van Studio Light (BOEKMINI86) 
en het bijpassende basispapier  BASISJBS152.

Op mijn vierkante kaart heb ik allereerst een iets kleiner vierkant van het basispapier
geplakt waarvan ik eerst de randen heb gestikt met de naaimachine.

Vervolgens heb ik met de grootste shapeabilities mal uit de serie van 
Spellbinders (S5-041) een rondje gestansd, daarop zit weer een
iets kleiner rondje met basispapier geplakt.

Achter de ronde mal heb ik 3 mm 3d blokjes geplakt, zodat het
lekker naar voren steekt.

Ook het lieve vlindertje wat je op de foto hieronder ziet,
komt uit het zelfde miniboekje.

De labeltjes zijn creatables stanzen van Marianne Design (LR0187),
eigenlijk kerstmallen, maar zoals je ziet kun je deze dus gewoon 
ook voor andere doeleinden gebruiken ;-)


Op één van de labeltjes heb ik de tekst "Beterschap" geprint in blauw.
De twee labels heb ik vastgezet met een stukje tule, lint en een stukje witte katoen.

Ik wens jullie allemaal weer een leuke gezellige dag,
hier is het lekker vakantie, dus alles is niet zo strak als gewoon,
kids lekker thuis, wat wil een mens nog meer ;-)

groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattige prachtige kaart , ik vind hem top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal geweldig je kaart, echt mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen