Volgers

woensdag 4 december 2013

Een "snel klaar" kerstkaart met Studio Light kerststempel en pan pastel

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik weer eens een heel ander soort kaartje laten zien wat ik heb gemaakt
met één van de kerststempels van Studio Light (kerststempel 49)
Ik heb hem eerst gestempeld met versamark en ben er daarna overheen gegaan met
een lichte kleur panpastel (780.8)
 Rondom het afdrukje heb ik ook nog gewerkt met een andere tint (740.3)
Daarna de boel gefixeerd en vervolgens heb ik dezelfde afdruk nog een keer gemaakt met 
versamark (alleen nu nét iets naar links onder) en dit bestrooid met een bronskleurige
embossing poeder en verhit met de heatgun.
Tot slot heb ik nog wat frantage gebruikt rondom het afdrukje.

De rest van de kaart heb ik lekker simpel gehouden, alleen een spellbinder stans achter het
afdrukje en een extra strookje designpapier met daarbovenop een stukje lint en in de hoeken nog 
een plakpareltje.
Het geheel afgewerkt met een strik, wat vinden jullie ervan???




5 opmerkingen:

  1. Ja ik heb laatst ook nog een creatie gemaakt met deze stempel en
    embossingpoeder, erg mooie stempel, en jij hebt er een te gekke
    kaart ook mee gemaakt, toppie !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi deze "simpele" kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De strik en de achtegrond op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend!!
    Fijne feestdagen en een Gelukkig nieuwjaar.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen