Volgers

maandag 4 november 2013

Kaartje met Marianne Design materialen

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik hier wat heb laten zien,
op de een af andere manier kwam er niet zoveel uit mijn handen
de afgelopen week.
Vanmorgen eens lekker mijn hobbyspulletjes opgeruimd,
het was hier ronduit een zooitje, maar nu ligt alles weer opgeruimd
en overzichtelijk voor het grijpen en hoop ik snel weer nieuwe
creaties te laten zien...

Dit kaartje heb ik gemaakt met de gewonnen materialen van
een challenge bij Marianne Design Diva's, super gaaf!

en dit is mijn kaartje geworden

Het snoesje heb ik ingekleurd met alleen distress ink walnut steel.
Achter de afbeelding zit een ronde stans van Marianne Design.
En het boompje heb ik uitgestansd uit aquarellpapier en daarna eveneens bewerkt met distress ink.
Het designpapier komt uit een oudere paperpad van Marianne Design, zo lief romantisch papier. 

 Ook de stansje aan de rechterkant van mijn kaart zijn weer van Marianne Design, dus al met al
een complete "Marianne kaart" haha.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop snel weer terug
te komen met een verse creatie.

Groetjes,

Challenge waaraan ik met dit kaartje mee wil doen;
Marianne Design challenge - bingo (creatable-stempel-lintje-bloem-vintage)

12 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je ervan gemaakt Jeanet
    Heel mooi ingekleurd met 1 kleur.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een super mooie kaart. Wat een super idee om het in één kleur in te kleuren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super prachtige kaart heb jij van die gewonnen spulletjes
    gemaakt, ik vind hem echt geweldig mooi ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldschoon is je kaart en prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schat van een kaartje!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartje, erg lief.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende crea heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met onze chellenge Jeanet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, leuk werken met nieuwe spulletjes natuurlijk! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Jeanet wat een prachtig kaart!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Jeanet!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT NDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje geworden Jeanet.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen