Volgers

zondag 8 september 2013

Piraten feest hoed

Hoi allemaal,
Vandaag was het mijn beurt weer een iets te plaatsen op het blog van

Omdat wij als design team deze dagen ook een previews mogen laten zien
van de nieuwe digi stempels die jullie vanaf a.s. maandag kunnen bestellen,
leek het me leuk om er ééntje van te gebruiken.
Deze heet (hoe kan het ook anders) "Pirate Henry".
Henry heb ik ingekleurd met de copic markers
(ik ben zowaar dit keer niet vergeten de kleurnummers voor jullie te noteren ;-)
Henry E47. E44, E43, E42 en E41
Hoed en schoenen C9, C7, C5 en C3
Jas en veer R17 en R29
Broek BG09. BG05 en BG01
Kistje E13, E17 en E18
Verrekijker en zwaard YR23, Y17 en Y23

Ik heb hem verwerkt op een feesthoedje, waarvan jullie onderaan dit 
bericht het patroon aantreffen.
Voor de beknopte werkbeschrijving verwijs ik jullie naar het blog
van Whiff of Joy.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren hiermee!

Morgen kom ik terug met nog een preview van één van de nieuwe digi's,
tot dan?

Groetjes,




4 opmerkingen:

  1. Die stempel is echt heel gaaf, woww, mooi gekleurd
    en wat leuk zo op een feestmuts ☺

    Have a nice (creative) Sunday ☺
    Hugs and greetzz Erica ☼
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo leuk! Stiekem zou ik zo ook wel eentje willen!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen