Volgers

maandag 18 maart 2013

Hallo allemaal,

Dit keer geen kaart, maar wel een aantal berichtjes voor jullie.

Allereerst is vandaag onze blog hop van Whiff of Joy weer van start gegaan,
met dit keer een lente thema.
Helaas was is om persoonlijke redenen niet is staat om mijn bijdrage
voor deze hop op tijd af te hebben, maar die houden jullie nog van me tegoed.
Hieronder zien jullie de zes afbeeldingen van de stempels die onder de deelnemers van deze bloghop
worden verloot.
Klik op het bloghop logo om naar de start van de hop te gaan.

Ten tweede is er vandaag ook een nieuwe challenge bij de 
Dutch Magnolia Lovers van start gegaan,
de opdracht luidt dit keer
"gebruik iets van hout op je creatie".
Voor de random winnaar is er weer een leuke prijs te winnen,
een waardebon van 10 euro van 
,
doe gezellig mee!

Tot zover mijn bericht voor vandaag,
volgende keer hoop ik weer terug te komen met een kaartje !

Groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,

    vind onwijs leuk om te blog hoppen,kaart/creatie komt van zelf wel doe maar rustig aan, ik ga weer verder hoppen....

    Groetjes Maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous, love the sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen