Volgers

maandag 30 juli 2012

Marianne Design mallen Juli 2012 - 9

Goedemorgen,
Vandaag maar weer een kaartje met de stanzen van Marianne Design :-)
Ik heb dit keer geprobeerd nieuw en oud materiaal met elkaar te combineren.

De onderstaande nieuwe stanzen heb ik allemaal gebruikt voor mijn kaart.
Ik heb nog steeds een "oud" blok papier van Eline's Huis (in the Meadow...) liggen,
waarvan ik de kleurtjes zo vrolijk vind, dit heb ik ook voor dit kaartje gebruikt.

De tekststempel is ook een "oudje" van Marianne Design,
maar de poststempels komen uit een nieuwe serie, de CS 0858.
Met de clearstempels van Eline, de EC 0109, heb ik op de verschillende
vellen designpapier wat afdrukjes gezet en langs de stempellijn uitgeknipt.
Tot slot nog een paar plakparels erop gedaan en klaar was de kaart.

Dan ga ik nu nog maar eens aan de poets in huis en boodschappen
doen, want we hebben hier morgen (al)weer een jarige job!

Groetjes,

Challenges;
Marianne design divas - anything goes


7 opmerkingen:

  1. Het is een super vrolijk kaartje Jeanet!! Zoo leuk die nieuwe stansjes :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje geworden Jeanet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    En super mooie stanzen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vrolijke kaart, mooi papier en de bloemen van die mooie stempels....!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg vrolijk! Het blijft leuk papier dit he?
    Succes met de voorbereidingen voor de jarige!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card. Love all the different layers you put on and a fabulous design too. Thanks for entering our challenge over at Marianne`s Design Divas this month. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen