Volgers

dinsdag 24 april 2012

Nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers

Gisteren is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij 
 Dutch Magnolia Lovers, en de opdracht is dit keer: 
 Maak een kaart voor moederdag, maar gebruik GEEN Tilda of Edwin. 

 Hier is mijn uitwerking ervan, het is een kaart met daarin een geurzakje, 
altijd leuk om te krijgen toch?

Ook wil ik nog even de kaartjes laten zien die jullie mij hebben gestuurd,
toen ik jarig was, met pasen.
Tjonge, wat was dat leuk om al die enveloppen open te maken zeg,
elke kaart is op zich weer een kunstwerkje he.
Heel hartelijk bedankt allemaal !!!



Groetjes en tot blogs maar weer,


9 opmerkingen:

  1. Ziet er zeker erg gezellig uit zo op je kast.
    En ik zie dat je stiekum toch een magnolia gebruikt hebt.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een heerlijk ruikend geurzakje!
    Prachtige kaarten heb je gekregen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart joh, doet het altijd goed, zo'n lekker geurend zakje erin :)
    Schitterende kaarten heb je ontvangen !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooie kaartje Jeanet.
    Echt schitterend.
    Wat een prachtige kaarten heb Je gekregen voor Je verjaardag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om een verpakking voor een geurzakje te maken!!! En deze is al helemaal geweldig mooi...
    Ik had er pas ook een gekocht bij Intratuin met lelietjes van dalen maar ik heb hem verhuisd naar het toilet want mijn hele hobbykamer rook er naar ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje
    Wat een prachtige kaarten heb je gekregen voor je verjaardag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , jij hebt lekker veel kaarten gehad !! Leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien. En je DML-kaart ( moeilijke opdracht he .... ) vind ik ook super gelukt. Leuk met dat geurzakje. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt Super Mooie Creaties..
    Doe je mee met mijn VerjaardagsCandy?
    http://www.wietzehoekstra.blogspot.com/2012/04/verjaardags-candy.html
    En doe je ook mee met mijn swap?
    http://www.dutch-swappers.blogspot.com/2012/04/tassleutelhanger-swap.html

    Lieve Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen