Volgers

zondag 5 december 2010

Totally Tilda DT kaart

Het is alweer zondag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij
Deze week is de uitdaging om een kaart/project te maken
For the one I love
en
we willen ook het woord  "Love" of
"special" en/of hartjes ergens
op je creatie zien.en natuurlijk moet er weer een Tilda stempel aan te pas komen he.



Dit is mijn kaart geworden. Ik ben alleen niet zo tevreden
over het aquarelpapier wat ik heb gebruikt, het is van Schut,
300 gr Classic. Ik vind het eigenlijk te gebobbeld om er
mooi op te kleuren.
Inmiddels heb ik weer het "vertrouwde" papier van
Canson, waar ik vanmiddag dus weer lekker mee ga kleuren.


Een van onze DT leden Lynne, is de eigenaar van
Sentiments4you en zij stelt voor de winnaar van deze challenge
een gift certificate ter beschikking. Bedankt Lynne!
Lynne heeft ook de tekst op de Magnolia doohickey gemaakt,
die ik heb gebruikt.
De Edwin en Tilda stempel zijn al wat ouder
evenals de love stempel die ik achter het stel heb
gemaskerd.


Voor diegenen die vandaag Sinterklaasfeest gaan vieren,
heel veel plezier nog!!!

Groeten,


6 opmerkingen:

  1. ik kan alleen maar zeggen wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    echt toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje weer Jeanet!

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend. Mooie kleuren en zo vertederend.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,

    Prachtig kaartje weer hoor. Goed dat je het even vermeld over dat aquarelpapier, ik wil eerdaags ook wat gaan aanschaffen, dat wordt dus zeker géén Schut, ik houd niet van bobbelig papier.

    Groetjes en een fijne zondag nog,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Jeanet,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier,super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaatr jeanet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen