Volgers

zaterdag 4 december 2010

DT Hobby Paleis

Straks is het bij ons pakjesavond,
maar ik wil nog even snel een mededeling doen;
Afgelopen week heb ik contact gehad met
Renate van


Het is de bedoeling dat ik twee keer in de maand een
kaart maak met de digi's die zij in haar webshop verkoopt.
Morgen ga ik mijn eerste kaart plaatsen op dit blog.
Klik hier om een kijkje te nemen in haar wegwinkel.

En...ik zag tot mijn grote verrassing dat ik alweer
in de top 5 ben gekozen van
en daar ben ik eerlijkgezegd best een beetje trots op.

En nu  gaan we wachten tot die lieve Sint bij een
bezoekje komt brengen, ervanuitgaande dat we lief genoeg geweest
zijn afgelopen jaar en dat zijn paard geen last heeft van al die sneeuw :)

Tot morgen,


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met DT membership voor het Hobbypaleis!! :D
    Een fijne Sinterklaasavond en groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd en gezellig dat je ook in het team zit
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat een leuke berichten weer...
    Meid je bent er maar druk mee....wat moet je toch eigenlijk veel opdrachten maken..met al die dt teams waar jij in zit hihihii...super hoor!
    en ja...we hebben gewonnen bij mduc!
    Jij ook gefeliciteerd! Heb net ik gebrekkig engels mijn mail gestuurd om de winnaarsbadge in ontvangst te nemen...hahah...leg zoiets maar eens uit aan de kids..."heb je dan helemaal niks gewonnen??" leuk he..

    Veel plezier met sinterklaas...!!
    Ik hoop dat hij de arreslee van de kerstman even mag lenen hihihi...

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je plekkie bij het Hobbypaleis. Enne die plek in de top 4 bij Magnolia Down Under is zeker verdiend, want je maakt echt prachtige kaarten!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes, ik zag het ook net! Gefeliciteerd meid, we staan er weer in, hihi.
    Wauwie, nog een keer gefeliciteerd met je design opdracht voor het Hobby Paleis. Heel veel plezier!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD met je DT bij hobby paleis
    en het kan toch ook niet anders in de top 5 bij magnolia
    je maakt SUPER kaartjes
    toppie hoor
    groerjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Jeanet, Je bent er maar druk mee! Maar wel leuk allemaal hoor! Van harte gefeliciteerd met je top 5 plaats, daar mag je met recht trots op zijn hoor! Super! Fijne dag gewenst, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen