Volgers

zaterdag 17 oktober 2009

Friday Sketchers



Hier is mijn kaart en de sketch van Friday Sketchers voor deze week.
Ik vond het een hele leuke sketch om mee te werken.
Wat heb ik voor mijn kaart gebruikt;
- allereest een stempelafdrukje wat ik heb gewonnen met de candy bij Anne-Marije,
deze heb ik weer ingekleurd met mijn Derwentjes.
- cardstock (rood) en twee verschillende soorten scrappapier. Het groene is van Marianne Design en dat met die "balletjes" weet ik niet meer waar het vandaan komt, sorry.
- 4 rode eyelets
- 2 blauwe eyelets in de vorm van een vlindertje
- 1 rood lintje

Hier nog een close-uppie van die leuke koeien.
Nou, fijn weekend allemaal voor die dit bericht lezen en ik zou het leuk vinden
als je een reactie achterlaat!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet, wat een geweldig koeienkaartje.
    Ik vind het afdrukje super.
    Leuk is het hé om met een challenge mee te doen. Ik doe dit ook graag.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zekers een hele leuke sketch en je uitwerking ervan is heel geslaagd,fijne zaterdag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden! De gekleurde koeien zijn zo grappig...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje ...en ook grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen